Rekrutacje prowadzimy przez cały rok w zależności od aktualnych potrzeb firmy. Współpracujemy z rzeczoznawcami z całej Polski, natomiast siedziba główna znajduje się w Straszynie (pomorskie).
Proces rekrutacji składa się z kilku etapów, w których trakcie korzystamy z różnych metod rekrutacyjnych. Poniżej przedstawiamy poszczególne etapy naboru:
Ogłoszenie o prace (opcjonalne) i przesłanie aplikacji
W przypadku, gdy w danym momencie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko, które byłoby zgodne z Twoim zainteresowaniem, mimo to możesz przesłać swoje CV, ze wskazaniem, na jaką posadę chciał/a/byś aplikować. Pamiętaj, aby zawrzeć niezbędne klauzule, które umożliwią nam kontakt z Tobą – to bardzo ważne, ponieważ bez klauzuli nie możemy do Ciebie napisać / zadzwonić.
Selekcja aplikacji
Analizujemy przesłane dokumenty. Zwracamy szczególną uwagę na kwalifikacje, odbyte kursy / staże i znajomość zagadnień z dziedziny rzeczoznawstwa.